بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» معرفی بازی Grounded

معرفی بازی Grounded

بازی Grounded

وقتی که استودیوی ابسیدین، تیمی که به خاطر ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی شناخته می‌شود، از Grounded که یک بازی در سبک بقا است رونمایی کرد، می‌توان گفت که کمتر کسی وجود دارد که سورپرایز نشده باشد. سبک بقا یعنی پناهگاه‌هایی بسازید تا از خطرات در امان باشید و از وسایل و تجهیزات حرفه‌ای برای کمک به زنده ماندن و پیشرفت در محیط جدید خود استفاده کنید.

دسترسی اولیه بازی در استیم از روز 7 مرداد (28 جولای) برای ایکس باکس وان و پی سی در استیم آغاز شد.

استودیو «Obsidian Entertainment» اخیرا آپدیت جدیدی را برای تازه‌ترین عنوان خود، بازی Grounded عرضه کرده‌است. یه بخشی جدید به نقشه بازی به نام Frankenline اضافه شده‌است. این آپدیت، مسلما زیپ لاین‌های هستند که امکان Fast Travel را برای بازیکنان فراهم می‌کنند.

در دسترس بودن بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس خود به خود یک جهش بزرگ برای بازی مهیا می‌کند. حتی جدا از گیم پس Grounded باز هم خوب عمل کرده است؛ بازی توانسته به رتبه اول عناوین پرفروش استیم برسد و جزو بازی‌های پرمخاطب‌‎تر این پلتفرم باشد.

این بازی ماجراجویی-بقا مورد استقبال بالایی قرار گرفت به طوری که کمتر از دو روز توانسته به یک میلیون بازیکن برسد.

یکی از اولین چیزهایی که در هنگام شروع بازی Grounded به آن برمی‌خورید یک مکان علمی کوچک به نام Field Station است. این اولین تصویر برای شماست که متوجه می‌شوید چیزی بزرگ‌تر از یک رویای عجیب در این جا اتفاق می‌افتد. در هر Field Station یک آیتم به نام Analyzer وجود دارد. چیزی که بسیار کاربردی است.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

با شروع بازی جستجوی شما هم آغاز می‌شود و بازی به شما وسایلی را می‌هد که هم مشغول باشید و هم این که با فضا خو بگیرید. اما همچنان موارد زیادی هست که در روز اول انجام داده شوند. بقا، همچنان هدف و نگرانی اصلی شماست.

در مدت کوتاهی، می‌بینید که در حال جنگیدن با حشرات مختلفی در Grounded هستید. و شما متوجه خواهید شد که محافظت کردن از ضروری‌ترین موارد است. در حالت کلی،‌ مبارزه سخت نیست اما بدون کمک،‌ شما از دشمنان کوچک هم صدمه‌های فراوانی خواهید دید و به دست آوردن مجدد سلامت در حالات اورژانسی، سخت خواهد بود. قارچ‌های فراوانی در حیاط پشتی وجود دارد که می‌توانید بخورید، آن‌ها به شما کمک می‌کنند که به راه خود ادامه دهید تا وسایلی برای پخت و پز گوشت بسازید. آب، از جهت دیگر، آسان نیست. شما گودال‌های فراوانی را در حیاط پشتی پیدا می‌کنید، اما نوشیدن آن آب ایده‌ی خوبی نیست.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده