بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» معرفی بازی Tom and Jerry Chase

معرفی بازی  Tom and Jerry Chase

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که جای تام و جری هستید؟ اگر طرفدار تماشای آثار کلاسیک تام و جری در تلویزیون بوده اید ، این بازی رقابت بین این شخصیت های دوست داشتنی است. گربه ای به نام تام و موش به نام جری. تام همیشه درجنگ با جری بازنده میشود. دربازی  تام و جری، شما سرانجام فرصتی خواهید داشت که به تام کمک کنید زیرا در این بازی میتوانید جری و بقیه موشها را شکار کنید.


Tom and Jerry: Chase یک بازی موبایل است که احساس نوستالژیک انیمیشن کلاسیک را به شما میدهد. این بازی در تاریخ 21 آگوست سال 2020 عرضه شد و در دسترس مناطق جنوب شرقی آسیا از جمله فیلیپین قرار گرفت. این بازی به طور رسمی تحت عنوان Warner Bros. Interactive Entertainment مجوز گرفت و توسط NetEase Games برای در دسترس است.

شما در یک نبرد 10 دقیقه ای به عنوان موش یا تام بازی میکنید ، در بازی تام گاهی اوقات کمی قلدر می شود زیرا در مقابل 4 موش به عنوان دشمن خود قرار خواهید گرفت. هدف اصلی شما این است که آنها را یک به یک بگیرید و آنها را روی آتش بازی قرار دهید تا هرکدام از آنها از بین برود و مهمتر از همه این است که موشها پنیر را به مخفیگاه خود نبرند. مزیت تام این است که سریعتر راه می رود. از طرف دیگر ، بازی به عنوان جری به شما امکان می دهد تا با 3 بازیکن دیگر جفت شوید ، هدف اصلی شما این است که تمام پنیرهایی را که به طور تصادفی در خانه تولید می شوند بدزدید و شما باید هرچه بیشتر پنیر به سوراخ موش خود ببرید. . پس از موفقیت تیم جری ، آجری باز می شود که به شما امکان می دهد از نبرد فرار کنید ، اما آخرین مانع این است که برای فرار نیاز به تخریب آجرها دارید.



کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده